Kontakty
Pevná linka | +420 499 300 612 |
---|
Pracovní doba
Den | Čas |
---|---|
Pondělí | 07:00 – 15:30 |
Úterý | 07:00 – 15:30 |
Středa | 07:00 – 15:30 |
Čtvrtek | 07:00 – 15:30 |
Pátek | 07:00 – 15:30 |
Umístění
přízemí
Popis pracoviště
Sekretariát předsedy představenstva
- zabezpečuje přípravu jednání a porad předsedy představenstva a pořizuje z nich zápisy,
- zařizuje korespondenci a organizaci pracovních schůzek předsedy představenstva,
- provádí termínovou kontrolu plnění úkolů,
- předává pokyny předsedy představenstva adresované jednotlivým zaměstnancům společnosti a vyřizuje další záležitosti vyplývající z pokynů a nařízení předsedy představenstva společnosti,
- zajišťuje poštovní agendu včetně příslušné evidence,
- eviduje, rozděluje a zakládá písemnosti týkající se sekretariátu, organizace a vnitřního řízení společnosti,
- zařizuje výkon právní služby,
- provádí objednání a rozdělení tiskovin a právních norem,
- koordinuje konání interních akcí společnosti vyplývajících z předpisů k organizaci a řízení a dle pokynů předsedy představenstva,
- zajišťuje činnost hlavní pokladní společnosti,
- zajišťuje archivaci příslušné dokumentace sekretariátu,
- zajišťuje běžnou provozní agendu (objednávky, malé nákupy, evidenci pohonných hmot apod.).