Sekretariát

Kontakty

Pevná linka+420 499 300 612

Pracovní doba

Den Čas
Pondělí 07:00 – 15:30
Úterý 07:00 – 15:30
Středa 07:00 – 15:30
Čtvrtek 07:00 – 15:30
Pátek 07:00 – 15:30

Umístění

Městská nemocnice, a.s., Dvůr Králové nad Labem
přízemí

Popis pracoviště

Sekretariát předsedy představenstva

  • zabezpečuje přípravu jednání a porad předsedy představenstva a pořizuje z nich zápisy,
  • zařizuje korespondenci a organizaci pracovních schůzek předsedy představenstva,
  • provádí termínovou kontrolu plnění úkolů,
  • předává pokyny předsedy představenstva adresované jednotlivým zaměstnancům společnosti a vyřizuje další záležitosti vyplývající z pokynů a nařízení předsedy představenstva společnosti,
  • zajišťuje poštovní agendu včetně příslušné evidence,
  • eviduje, rozděluje a zakládá písemnosti týkající se sekretariátu, organizace a vnitřního řízení společnosti,
  • zařizuje výkon právní služby,
  • provádí objednání a rozdělení tiskovin a právních norem,
  • koordinuje konání interních akcí společnosti vyplývajících z předpisů k organizaci a řízení a dle pokynů předsedy představenstva,
  • zajišťuje činnost hlavní pokladní společnosti,
  • zajišťuje archivaci příslušné dokumentace sekretariátu,
  • zajišťuje běžnou provozní agendu (objednávky, malé nákupy, evidenci pohonných hmot apod.).