Hledáme IT specialistu/ku pro naši nemocnici!
Nástup možný od 1. 1. 2026 nebo dle dohody
Jedná se o pozici vedoucího pracovníka oddělení IT
Požadujeme vysokoškolské vzdělání, trestní bezúhonnost, praxe v oboru je vítána. Výbornou znalost operačních systémů Microsoft® Windows, aplikací Microsoft Office. Znalost MS SQL server výhodou. Znalost správy LAN.
Pracovní náplň
- řídit oddělení IT a komunikace se ZP a zastupovat ho navenek
- zodpovídat za dodržování bezpečnostních předpisů a kontrolovat jejich plnění
- zodpovídat za dodržování platných norem, směrnic a pracovních postupy
- určovat kompetence a pracovní náplně podřízených pracovníků
- pravidelně provádět hodnocení podřízených a navrhovat jejich odměny
- dbát na soustavné doplňování odborných znalostí a znalostí předpisů podřízenými pracovníky a kontrolovat jejich dodržování
- manažersky se podílet na současných i budoucích projektech IT (kyberbezpečnost, výměna zdravotnické dokumentace, napojení na veřejné registry apod.)
- spolupracovat s odděleními IT a odděleními komunikace se ZP v rámci zdravotnického holdingu a ostatních zdravotnických zařízení
- spolupracovat s dodavatelskými a servisními firmami ve vztahu k provozu informačních systémů nemocnice
- provádět činnosti v oblasti konfigurace, řešení problémů a požadavků informačních systémů samostatně či ve spolupráci s dodavatelskými nebo servisními subjekty
Co nabízíme:
- zajímavou a smysluplnou práci v oblasti IT a zdravotnictví
- podílet se na zavádění nových informačních technologií
- stabilní a dlouhodobé zaměstnání v dynamicky se rozvíjejícím zdravotnickém zařízení
- možnost profesního růstu a rozvoje
- příjemné pracovní prostředí a kolektiv
- odpovídající mzdové ohodnocení
- zaměstnanecké benefity – příspěvek na penzijní nebo životní pojištění až 7 200 Kč za rok, dotované stravování, benefitní karty s příspěvkem 4 000 Kč na volnočasové aktivity, 5 týdnů dovolené, 3 dny Individuální pracovní placené volno.
Zaujala vás tato pozice? Zašlete svůj životopis na e-mail: lasova@mndk.cz
Těšíme se na vaši reakci!