Ombudsmanka v náchodské nemocnici bude hájit práva pacientů

Nemocnice Náchod - Dolní areál

Ombudsmankou náchodské oblastní nemocnice se stala Bc. Daniela Škarytková, pracovnice oddělení sociální a psychologické péče. Posláním ombudsmanky je hájit práva pacientů v případech, kdy se domnívají, že byla ohrožena v souvislosti s léčbou či pobytem v nemocnici. Ombudsmanka v rámci řešení vzniklých situací usiluje o zajištění bezproblémové komunikace mezi pacienty, jejich blízkými a zaměstnanci nemocnice a pomáhá při řešení vzniklých problémů.

„Pozici nemocniční ombudsmanky jsme zřídili z důvodu zvyšování kvality poskytovaných služeb a pro maximální spokojenost pacientů,“ uvádí předseda představenstva ONN Zbyněk Chotěborský. „S činností nemocničního ombudsmana nemá zatím žádná z nemocnic Zdravotnického holdingu Královéhradeckého kraje zkušenosti, ale věřím, že jeho působení v brzké době přinese spoustu nových a důležitých indicií o tom, v jaké oblasti má nemocnice rezervy. Ať už se to týká zdravotní péče, komunikace nebo doplňkových služeb,“ dodává Zbyněk Chotěborský.

Ombudsmanka je dostupná ve všech zdravotnických zařízeních spadajících pod Oblastní nemocnici Náchod. Se svými požadavky se na ni mohou obracet  pacienti a jejich blízcí osobně po předchozí domluvě, písemně, elektronickou poštou nebo telefonicky. Všechny kontakty a další potřebné informace Vám sdělí na Infolince 491 601 601 nebo je naleznete na webových stránkách nemocnice www.nemocnicenachod.cz.